27 Ağustos 2013 Salı

GÜN, ÇEKİLİŞ GÜNÜDÜR, E BUYUR SEVGİLİ OKUR ;)

Şükürler olsun, sonunda büyük gün geldi sevgili okur, senin için neredeyse bir aydır hazırladığım hediyelerimi sonunda bu akşam itibariyle tamamlayabildim :) 
Bir an önce sana duyurmak istedim, bekliyorum şimdi çekilişe katılmanızı tek tek ;) Sana çıksın istiyorum bu hediyelerin tümü, çünkü sen mühimsin, sen el veren, destek veren, moral verensin, sen "yazdıransın" sevgili okur, bu yüzden sana ne hediye etsem az ;)
Bloğun ikinci yılı şerefine yani Kasım sonunda yapmayı planlamıştım aslında ama yazın, tatilin verdiği heyecanla, "Ne farkeder ki, ha iki ay önce ha iki ay sonra, neyi bekleyeceksin, patron sensin, yapıver şimdi" dedim ;) 

1- Bu panonun deseni de yine Yumak Dergisi'nden, yine Sevgili Filiz Türkocağı tasarımı ;) Tam 28 tane kalp var üstünde, birini boncuklu yaptım. Yaparken düşündüm Filiz hanım kalplerin şekillerini neden böyle bozuk tasarlamış acaba diye, sonra dedim ki kendi kendime, bence de en büyük aşklar azcık defolu, azcık kusurlu, azcık aykırı, azcık marazi... E güzel olmuş yani böylesi kalplerden oluşan bir ağaç, e ben de fena işlemedim sanki he sevgili okur?
Arkası da düzgün gözüksün diye kumaşla kapladım, kendim için yapmadığımı senin için yaptım yani sevgili okur ;) 


2- Çantayı daha önce göstermiştim ama o zaman sapsızdı, saplarını itinayla yapıştırdım yetmedi bir de diktim, diktiğim yerler estetik olsun diye de birer boncuk ekledim ;)

3- Bu bardak altlıklarını da daha önce göstermiştim ;) Hanım beğendi, bey dilendi :)))
4- Ama bu nazarlığı görmedin sevgili okur,  bu akşam tamamladım ;) Sana özel, ruhumdaki çingenenin maddeye dönüşmüş hali ;)

Bir de toplu görelim hediyeleri ;) Umarım beğenirsin sevgili okur, umarım katılırsın çekilişe ve elbette umarım "SANA" çıkar ;)
Hiçbir şart yok yine, sadece yorum yaz bu postun altına, blog sahibi değilsen, iletişim için mail adresini de yaz yeter.  İstersen hiç duyurma çekiliş haberini- ki şansın azalmasın ;) Yayılmasın, çok duyulmasın ;)  Aramızda sevgili okur, sen sadece takipçim ol yeter, başka şart yok!  18 Eylül'de, 00.00'da  bitsin çekiliş, bu sefer Ali Deniz çeksin talihliyi,  ben de 19'unda duyurayım sana  ;) 

HAYDİ BOL ŞANS EY SEVGİLİ OKUR ;) 
Not: Biliyosunuz di mi, bu hediyelerin hepsi bir kişiye ;)

65 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, sergi gibi olmuş. Ben katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hayatta kaçırmam Esencim, beni de yaz sen listeye:)

    YanıtlaSil
  3. Harikasınız:)))Bloğumda duyurdum.
    http://feyzanincicileri.blogspot.com/2013/08/harika-bir-cekilis
    feysab2@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Bende varim ;) umarim bana cikar... sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar
    blogunuzu izliyorum ve paylaştım http://emineyildiz2015.blogspot.com/2013/08/esence-gun-cekilis-gunudur-e-buyur.html

    umarım bana çıkaaar :)

    mail adresim: emineyildiz2015@gmail.com

    Emine Yıldız
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. İşte beklediğim haber!!! Ben de bu çekilişi "sevgili okur" kazansın istiyorum. Daha çok "sevgili okur" olsun hatta, daha daha eğlenceli yorumlar okuyayım o eğlenceli yazıların altında :) Bu hediyelerin eşi benzeri yok, hepsi çok kıymetli. Marifetli ellerine sağlık :) An itibariyle ben de onlara talibim!

    YanıtlaSil
  7. Çok marifetlisin, böyle güzel bir uğraş içinde olman bütün iş yorgunluğunu alıyordur eminim, aslında yaptığın eserlerin güzelliğini kıskandım :) Bu güzel hediyelerden birine dahip olmak için kendime bol şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. marifetli bayandan harika hediyeler :)) hepsi çok şeker ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Bende katılmak istiyorum sevgili esence ...sıkı takipçi olarak..

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık çok güzeller bende katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Bu nasıl bir hediye yağmuru böyle:)) Benide şanslı olmak isteyenler listesine yazarmısınız efendim:) Hepimize bol şans.

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar hediyeleriniz çok hoş ben de katılmak isterim.

    mail adresim: stayinagoodmood@gmail.com . Bloguma da beklerim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. BEN BEN BEEEENN BENIM OLSUN ELLERINE SAGLIK NE KADARDA GUZELLER

    YanıtlaSil
  14. hepsini istiyorum ama yaa:( Ali Deniz sana güveniyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık şahane görünüyorlar. Ben de katılmak isterim.
    handesakar89@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Beğendim, çok beğendim, paylaştım herkese bol şanslar

    http://annesininhobileri.blogspot.com/2013/08/esence-guzel-hediyeler-dagtyor.html

    YanıtlaSil
  17. hayaticindenn@gmail.com
    hayırlısı olsun bakalım..:)

    YanıtlaSil
  18. nasıl da güzel, el emeği göz nuru!
    Kime çıkarsa çıksın çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  19. :) harika görünüyo ama bunlar :)
    bende katılmasam olmazmıydı neee :)

    YanıtlaSil
  20. İşte blog sahibi olmadan sessizce izleyen beni anlatmışsın :)
    şartlar tamam bu durumda, sadece katıldım..
    özellikle de çantaya bayıldım..
    ellerine saglık

    YanıtlaSil
  21. Bu çekilişi bende kaçırmak istemiyorum Esen'ciğim. Herkese bol şans diliyorum.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  22. Tabi ki ben de talibim :) Üstelik henüz çekiliş niyetime rağmen hiç bir hazırlık yapmamış halimle...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Esencim sen süpersin,çekiliş ,hediyeler,hepsi süper.Sana son yazdığım yoruma cevabın çok hoşuma gitti fakat bir turlü cevap yazamadım sistem girmedi yani yanıtla butonu cevap vermedi.Neyse hayatım,ben sana adresi yolluyorum nazarlığımı yolla.Çekilişe de katılıyorum ,çıkınca onlarıda yolla hepsi benim olsun ,hepsi,hepsii....

    YanıtlaSil
  24. Çekilişin hayırlı olsun....Bloğunu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
  25. http://minikmini.blogspot.com/2013/08/esencede-cekilis-var.html

    bloğumda paylaştım

    çok beğendim,benim olmalılar

    cicad651 adıyla bloğunuzu takipe aldım :)

    YanıtlaSil
  26. Etamin işlemelere bayılıyorum. Çekilişe ben de katılmak istiyorum :)

    mail adresim: vizvizinhobikovani@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Amaniiiiin, ben yazana kadar 26 kişi olmuş bile :D o kadar bi koşturma var ki bu ara hayatımda gelip, ben de ben de! bana da bana da diyemedim :D hayırlı uğurlu olsun,ellerin dert görmesin emiiii!
    Duyurmam mıııı? Varsın şansım azalsın ama bu güzelliklerin sahibi olacaka şanslı kişiler artsın dimi ama Esen'im ;) Öpüldüüüün :*

    YanıtlaSil
  28. ELLERİNİZE SAĞLIK HEPSİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÇEKİLİŞE BENDE TALİBİM BLOGUM YOK HİÇBİR SOSYAL PAYLAŞIM HESABIM YOK ADIM:MÜGE SOYADIM:GÜLER EMAİL:angel_1988_mg@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Esen Hanıım,

    Elinizden çıkma bu güzel hediyelere dayanamadım, ben de talibim. Bakarsınız şans bana güler :)

    nowacraft@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Merhabalar hediyeleriniz çok hoş ben de katılmak isterim.
    deniz Öz
    deniz08180@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. Merhaba,Mihriban ismiyle takipçiniz oldum,çekilişe katılmak istiyorum ben de,sevgiler
    mkakc@yahoo.com

    YanıtlaSil
  32. slm şartlar tmmdr hediyelere bayıldım ellerinize saglık ne şirin şeyler:) paylaşım linkiM
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10200285742495444&id=1510047862
    yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  33. Hediyeler müthiş bende bu mükkemmel çekilişe katılmak istiyorum
    adigdemd@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. ooo harika hediyeler ellerinize sağlık
    cigdemoruc80@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  35. Merhaba, hediyeler çok güzel emeğinize sağlık benim olursa sevinirim :)
    şans :) gönül tekin adıyla blogunuzu takibe aldım
    sevgiler

    gönül tekin
    tutku_782@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Merhabalar çok güzel bir çekiliş olmuş teşekkür ederim kendi adıma umarım şanslı olurum.İzleyiciniz oldum sevgicini olarak çekilişi bloğumda duyurdum.
    http://sevgicini.blogspot.com/2013/09/gun-cekilis-gunudur-e-buyur-sevgili-okur.html
    Sevgiler...
    gamzehaseki86@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhabalar çok güzel bir çekiliş olmuş teşekkür ederim kendi adıma umarım şanslı olurum.İzleyiciniz oldum sevgicini olarak çekilişi bloğumda duyurdum.
    http://sevgicini.blogspot.com/2013/09/gun-cekilis-gunudur-e-buyur-sevgili-okur.html
    Sevgiler...
    gamzehaseki86@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. emel güleç karaca2 Eylül 2013 07:16

    hepsi de çok güzeller ben de katılmak istiyorum çekilişinize:)
    mail: gulecemel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Canım ne kadar ince düşünceli bir insansın,hepsi de birbirinden güzel,ben de katılıyorum tabii ki,seninle blogdaş olmak yeter bile aslında ama olsun,emek harcamışsın ve heepsi çook güzel:)

    YanıtlaSil
  40. elinize sağlık bloğunuzu takipteyim
    nurcan öztürk
    muhammedim_2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. bu nickle takpçnzm işallah bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  42. msni yazmayı unuttum şaşkoloz ben yalanhayat_0623@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Nilay Elginöz3 Eylül 2013 07:33

    Ben de ben de
    Geç kalmadım umarım

    YanıtlaSil
  44. ooooo sen benim uğurumsun hiç katılmam mı çekilişe !! hem de kalplerden oluşmuş bir hediye varken. burada aşkı yaşamadan ölüp gitme olasılığı çok yüksek, ve de kendini çok yalnız hisseden birinin yani benim kalplere ve uğura çok ihtiyacım var canım. ben çekilişi geç bekliyordum demek tren erken yol almış ,neyseki facebook var da haberim oldu :) hayırlı uğurlu olsun çekilişin.
    bana çıkmasa bile bana ve sana uğur getirsin bu çekiliş inşallah :)
    ya çıkarsa :)
    vatana millete hayırlı olsun ,çok özel blog dostlarının sayısı kat kat artsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  45. Hepsi bir kişiye mi???? Abartsaydın Esen`cim:))))
    Neyse ben de talibim hepsine tabii ki, hadi bakalım bekleyelim Ali Deniz`in çekilişini:))

    YanıtlaSil
  46. Woowwww, hepsi birden hem de :) Bayıldım. Ben de varım :)

    YanıtlaSil
  47. mrb.bloğun takipçisiyim bloğum yok ama bende katılmak isterim.sevgiler.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. Neredeyse kaciriyodum gene çekilişini:)) ben de varım. Ne zamandır bilgisayarı acamiyorum. Okul başladı malum, yeni bi okul, yeni bi bakici cok yoğunum anlayacağın:)) şu an telden yazıyorum bu yorumu ama en kısa zamanda çekilişi bloğumda duyurucam inşallah:))sevgiler. ...

    YanıtlaSil
  49. Benim sitemde de çekilişler oluyor takip ederseniz sevinirim http://ush.re/846w

    YanıtlaSil
  50. Bende katılsam olur dimi?nolu nolur... :)))

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar,
    Hediyelerin hepsi el emeği göz nuru o yüzden çok değerli elbette ama pano bambaşka güzel duruyor :)
    Herkese bol şans,
    Esen'ce size de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  52. ben de katılıyorum :)
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  53. bloğunuzu takip ediyorum. harika hediyeler.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Hepsi harika ellerinize sağlık.cangz adıyla takşbe aldım ve bloğumda paylaştım
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2013/09/esence-gun-cekilis-gunudur-e-buyur.html
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Harika işler .Ellerinize sağlık . Artık takibimdesiniz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  56. Merhaba, şansımı denemk isterim..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Merhaba, şansımı denemk isterim..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. slm emeğinize sağlık hepsi birbirinden güzel
    http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2013/09/gun-cekilis-gunudur-e-buyur-sevgili-okur.html

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  59. :) çok ciciler.
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Hepsi cok guzel.hele kalp agacli pano.sizden çok güzel seyler ogrendim kalp magnet yaptim buzdolabmi süslüyor.kesede yaptım ama kaneviceleri yok.onuda öğrenmek istoyorum ve sansa inanmak benide yazar misiniz gokperihan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  61. Acaba oldumu bir daha yazayim gokperihan@yahoo.com

    YanıtlaSil
  62. Keçe işlerinize ve blog anlatımınıza bayıldım... Bende kanaviçeyle ilgileniyorum keçeye hiç el atmadım açıkçası yapabilir miyim bilmiyorum. Sizin ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş bakarsınız benim olur :) aycicegimm.blogspot mail adresim aycicegim69@gmail.com Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  63. Çok güzel görünüyorlar, benim olsunlar mııııı?
    :))
    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. Çekiliş için duyurduğum süre an itibariyle doldu sevgili okur :)
    Yarın akşam inşallah Ali Deniz'in belirlediği kazananı duyuracağım sizlere ;) Hepinize çok teşekkürler ve bol şans :)

    YanıtlaSil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.