1 Ekim 2012 Pazartesi

KARİYER PLANLARIMI DEĞİŞTİRDİM :) SATÜRN BENDEN GİTTİ VE DAHASI...



Kariyerimiı 41 yaşıma 11 gün kala, yeniden inşa etmeye karar verdim (inşa etmek güzel oldu burda, bir de unutmasam da bir yazımda "bina etmek" lafını kullansam, o da hoş ;) )
Şöyle ki, geçen perşembe Ümran'la yemek sonrası Beşiktaş çarşısında yürürken, karşıdan gelen eli kameralı mikrofonlu arkadaşların yalvarması sonucu ;) ropörtaj verdim... Sokak röportajı diye geçiyor ama pek mühimdi benim bakımımdan, sanırsın ana haber bültenine konuk oluyorum :) Bizim üniversitenin hocalarından Ali Atıf Hoca'nın Bugün TV'deki programı için sokaktaki vatandaşa sorulan sorulardan cevapladım ben de... Sonra  cuma akşamı programı baştan sona seyrettim  :) Pek heyecanlandım kendimi beyaz camda gördükçe ;), minik bir parçasını da sizin için cep telefonuma kaydettim :)  Allahtan tivibumuz var da yaklaşık yüz kez falan ileri-geri sararak tekrar tekrar izledim hafta sonu, Nehir kuzum da benimle birlikte tabii, hatta işim olduğu anlarda o buldu hep tekrar kayıtları, her seferinde de bıkmadan usanmadan "Anne çok güzel gözüküyosun, anne saçların çok havalı, anne küpen çok güzel çıkmış, anne bu üstündeki siyah şeyi ne zaman almıştın, ben o zaman doğmuş muydum, çok güzel yakışmış sana" dedi durdu ve beni kariyerimin bundan böyle bu yönde devamı konusunda yüreklendirdi habire :) Buna mukabil babasına "Bundan böyle televizyon yüzü olmaya karar verdim" dediğimde, "Hadi ordan" diyerek ve kahkahayla gülerek, hevesimi kırmaya çalıştı :( İnsanın çocuğuyla kocası arasındaki farkı da böylece bir kez daha tecrübe etmiş olduk :)

Keşke biraz daha düşünseydim cevaplarken soruları, düşünmeden hemen aklıma ilk geleni söyledim, "Türkiye'nin en iyi komedi oyuncusu kim?" "Tabii ki Cem Yılmaz" buyurmuşum ama öyle düşünmüyorum şimdi, Cem Yılmaz da çok iyi oyuncu ama en çok Yalan Dünya'daki Olgun Şimşek'e gülüyorum halbuki :( Bir dahakine soruları yazılı isteyip, sonrasında yazılı cevaplıycam :) Bir de dublaj sesimi beğenmedim, kim seslendirdiyse artık :))) Size de yabancı gelir mi kendi sesiniz, halbuki ben sesimi fena bulmam, severim yani kendi sesimi ama bu ne yahu, cırlak cırlak :(
Bundan böyle öğlen yemek sonrası çarşıya giderken mutlaka makyaj tazelenecek, acil durumlar için çantada çeşitli aksesuarlar bulundurulacak, saçlar her daim fönlenecek, rüzgarsız bir alan seçilecek, çok işim var çoook, ünlü olmak zor işmiş yahu ;) Bütün bunlar bir yana, fazla da yüzümü yıpratmak istemiyorum ;)  seçici olayım ben en iyisi :)))



************
Satürn benden gitti, yani Terazilerden,  gitsin, uzak olsun, Terazi burcuna bir daha da 20 yıl sonra gelecekmiş neyse ki, bizden sonra gideceği burca allahtan sabırlar diliyorum :)
Geldiğinde, "Gelsin, n'olacak, kim korkar hain Satürn'den diyordum ama yanılmışım, gerçekten de 2,5 yılda büyük değişiklikler  oldu hayatımda. Tek çocukla devam etmeyi planladığımız hayatımıza Ali Deniz geldi, istedi ve aniden geliverdi :) İyi ki geldi ;) İşle ilgili sıkıntılar oldu, şükür geçti, Nehir'in okuluyla ilgili sıkıntılar oldu, şükür onlar da geçti. Diyordu ki o dönemde astrologlar "Evlilikle ilgili de büyük değişiklikler olacak Terazilerde, ya evliliğiniz bitecek ya da güçlenerek devam edeceksiniz" Şükür bizimki güçlenerek sürmeye devam ediyor ;)
Neyse işte, geçen cumartesi Hürriyet'in cumartesi ekinde dedi ki Susan Miller bana "Satürn senden gidiyor, kurtuluyorsun, para konusunda da beklediğin maaş zammı kapıda" gerçi benim için değil bütün işyeri için kapıda ama yine de teşekkürler ;) Sen hep böyle şeyler söyle bana Susan Teyzeee ;)



********
Bunlar da geçen hafta çocuklar için aldığım ayakkabılar, hepsi bir dahaki yaz için, büyük aldım birer numara, size göstermemin sebebi de- yok yok görmemişin ayakkabısı olmuş değil :)- çok ucuza aldım bunları, dördüne birden verdiğim para 50 tl, Twiggy'de indirim var, koşun hemen, yakalayın siz de, bir dahaki yaz için alın kuzulara ya da Giselin parmakarası terliklerinden kendinize ;)

Marş marş en yakın Twiggy'e
********
Nehir kuzusu başladı keman kursuna geçen hafta, arkadaşı Tuana'yla beraber gidiyorlar, hevesliler de şimdilik, Nehir dersten çıkar çıkmaz gösterdi nasıl çaldığını. Çok hoşuma gitti, bi de güldürdü beni, yağ var keman kutusunun içinde, ilk lafı da "Anne yağlayalım, yağsı bitmiş" :)) Çok çaldın kuzum tabii, bitmiştir kesin yağsı ;)
Ali Deniz kemanı görünce kıyameti kopardı tabii, ille alacak, ille o çalacak! Ali Deniz almak için ağlar yırtar kendini, Nehir vermemek için en yüksek sesiyle bağırır durur :( En kısa zamanda ona da oyuncak bir keman almalı ama adım gibi eminim ki onu değil Nehir'in kemanını isteyecek, öyle de çakal yani ;)
Bakalım inşallah uzun ömürlü bir hobi olur kuzulara inşallah...
Kemanist Nehir hanım :)

10 yorum:

  1. Ama süper havalı çıkmışsın Esencim,kızılayda kameralardan köşe bucak az kaçmamışımdır hatta bir bayram arifesi ablamla yine kızılayda kameradan kaçarken ,kameraman inadına inadına çekmişti:) ayakkabılar çok güzeller güle güle giyin.Nehiri tabrik ediyorum,aferin ona.Yalnız oğlun oyuncak kemanı kabul edermi bilemiyorum şimdiki çocuklar akıl küpü maşallah:))

    YanıtlaSil
  2. Aaaa sağol Nuraycım yaa, demek sen de kızım gibi düşünüyosun, havalı :) Destekleyenler sağolsun :)))
    Kuzulara çalışıyoruz valla, ayakkabılar eskimeden küçülüyolar :( Onlar yeter ki büyüsün de biz alırız ama ancak idrak ettiğim birşey "çocuğun yediği helal, giydiği haram"mış gerçekten de...
    Ali Deniz fena ki ne fena, kanmayacak bence de, bakalım, bi şansımızı deniycez yine de :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok havalı çıkmışsın ama senin neren 40-41 ben anlamadım, maaşallah sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo, bir "havalı" yorumu daha, itiraf edeyim bütün marifet o siyah blüzde :)
      40-41'i bırak, kimilerine göre 42'ye giriyorum :(
      Teşekkürler iltifatlarına :)

      Sil
  4. Esen Hanım; çok güldüm yine yazdıklarınıza :)

    Koca bir listeyi bir sonraki 4 saniye için çıkarmışsınız ama bu haliniz çok güzel bence - (Eskilerin deyimiyle "bırakın dağınık kalsın")

    Satürn 20 değil 30 yılda bir uğrar! Sizden çıktı yükseleni Akrep ve ana burcu Yay olan bana 5 yıllığına misafir oluyor önümüzdeki günler itibariyle!

    Yine bir meşhur deyişle "İnşallah biz de te..ği avuçla yemeden" sağ salim kurtarırız paçayı!

    Doğum gününüze şu an itibarıyla 10 gün kalmış olmalı - hadi bakalım önce 41 kere maşallah de hediyelerin fotoğraflarını paylaşmazsanız hatırım kalır peşinen diyeyim.

    Çocuklar ayakkabıları güle güle giysinler ayaklarında paralansın!

    Keman için de kolaylıklar dilerim :)

    Bol keseden sevgilerimi buraya da bıraktım - kaçıyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik bir kadın oluyorum yazarken, olduğumdan daha da komik ve çok hoşuma gidiyor böyle olmak da :)
      Bir sonraki 4 saniye ne kadar mühim ama öyle demeyin Nurdan hanım :) Heyecanla bekliyorum :))
      Satürn'ün 30 senede bir uğradığını söylediniz ya içime serin serin sular serptiniz, şükür ;) Size de allah kolaylık versin, geldiği gibi gitsin sizden de...
      :) teşekkürler güzel yorumunuz için, sevgiler de çoook.....

      Sil
  5. Canim sanirim saturn artik bende akrep olarak..insallah bizim hayata guzel degisiklikler sunar kendileri :)) yoksa yandik.
    Kemancilarda basarili olur insallah. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Belki sadece Terazilereydi gıcıklığı, belki Akreplere iyi gelir şekerim :)
      Bizi zorladı, dilerim size güzelliklerle gelsin Satürn efendi :)

      Sil
  6. Bu kadar ünlü oldun, hala bloglarda gezebiliyorsun, bravo vallahi:)
    Ben olsam kaçardım kamera görünce, sen gayet soğukkanlı görünüyorsun.
    Yeni hobiniz uzun sürer umarım. Çocuklar çok maymun iştahlı bazen:)
    Satürn şimdi bana mı gelmiş, gelecekmiş anlamadım. Akrep burcu diye okudum yorumlarda:)(ben burçlardan hiç anlamam bu arada, sadece burcumun ne olduğunu biliyorum o kadar:))

    YanıtlaSil
  7. Evet yaaa, ünlü oldum sahi, burdaki küçük bir bölümü ropörtajımın :)
    Kaçmadım, çünkü bizim çocuklardı röportajı yapanlar, "Nolur abla" deyince kıramadım :)))
    Valla ben de hazırlıklıyım her an bitebilir keman aşkı, dileğim bitmesin ama...
    Sen yine de duymamış ol, bilmemiş ol, beter bişey bu Satürn, anlatsam tamamını bana yaptıklarının, korkarsın valla ve evet malesef Akrep'e gidiyor :) Güzellik getirsin inşallah sana ve tüm akreplere...

    YanıtlaSil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.