8 Ekim 2012 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN, GÖNÜL KUŞLARINDAN, SAHİBİNE BİR NOT'TAN....

Biliyorum bugün Pazartesi ve siz benden güzide yemek tariflerimden istiyorsunuz. Maalesef kızlar, demiştim ya size, ceptekilerden yapıyorum, garantili tariflerden ve ben de garanticinin tekiyim malesef diye...
Yaptım tabii bu hafta sonu da bişeyler, çocuklarımı hamur işleri konusunda boynu bükük bırakmadım amma velakin cuma günü yaptığım peynirli börek  (ki tarifi tam da bu yazımda) sütlaç (ki onun da tarifi bu yazımda), cumartesi yaptığım elmalı kurabiye (daha yeni yazmıştım tarifini hani, bilmeyenler için onun tarifi de tam burda) yani yeni bişeyler yok bizim cephede :( Ama biliyosunuz di mi yaparken sizleri düşünerek, bir yandan da aklımdan tarifler yazarak yapıyorum ve yakında yeni bir şey denersem ve sonucunu beğenirsem mutlaka size yazıcam yine burdan :)
Cuma,  Cumartesi ve Pazar öğlene kadar başım çok ağrıdı, üç tane ağrı kesici yetmedi, üstelik kocam da hafta sonu çekimdeydi :(  Evde öyle çok ve çeşitli sesler var ki, televizyondan çocuk kanalı, mini dvd oynatıcısından Ali Deniz'in Garfiyıld'ı, oyuncaklardan çıkan müzik sesleri!!! Yüksek sesleri sevmiyorum, hele başım ağrıdığında hiç sevmiyorum :( Buna mukabil canım kocamın volümü en yüksek tondaki sesi bana Allahın bir lütfu sanırım ;)
Cumartesi gecesi araba kullandım, Nautilus'dan eve kadar, gece saat 22.30'da hem de (bilenler bilir araba kullanmak konusundaki düşüncelerimi, bilmeyenler için de tam şu yazımda) Yemin ediyorum size arabadan indim başımın ağrısı bir süreliğine geçti (sonra tekrar ağrıdı ama olsun, konumuz bu değil :) ) demek ki özgüven başağrısına, minoset, arveles ve minoset plus dan daha iyi geliyomuş :)  Dedim ki kocama, başım ağrıyınca ben arabaya atlayıp bi Ankara yapıp gelsem bişeyim kalmayacak demek ki :)
********
Gönül'e bir ay kadar zamanda yaptığım "Gönül Kuşları" panosunu Nehir'in sınıf arkadaşı Dilara kuzusu eliyle ulaştırdım :)   Umarım benim sevdiğim kadar sever bu minicik kuşları :)
Benim yaptığım  böyle oldu :)



"Gönül Kuşları" etamin pano
Gönül küçükken lakabı Gönül Kuşu imiş, ne güzel oldu yahu, bilip de koymuşum gibi ismini :)
Kuşların ikisi de aynı renk olsun istemedim, kanat ve beden renklerini yer değiştirdim birinde :)



Azcık yaklaşalım :)
"Gönül Kuşların" hiç kırılmasınlar Gönülcüm... Seni ilk tanıdığımdaki gibi, hep esprili, hep gülen, hep neşeli bir hayat taşısınlar sana...



Bu da Hediye Paketimiz ;)
Orjinali ise şuydu örneğimin :)
Kaynak için bir tık lütfen
********
Doğum günüm yaklaşıyor, bu not beni en çok sevene! Doğum günü hediyeleri için biraz daha özen istiyorum kocacık, azcık daha düşünüp taşın, daha vakit var! Hem maddi olsun (!) hem de manevi hediyelerin...
Eskiden küçük güzel notları daha çok yazardın bana, yine yaz, hep yaz, hani ortada bıraktığımız güzel  bi not defterimiz vardı, üstünde kalemi her daim not yazılmaya hazır! (Şimdi bücürlerden pek mümkün olacak bişey değil ama!) Ben uyurdum, sen çekimden gelince oraya bişeyler yazardın, sabah kalkınca okur, sevinir, pek çok sevinirdim, ben de sana yazardım... Yani not olsun, başka başka bi süpriz daha olsun (ama benim akıl edemeyeceğim, hiç beklemediğim birşey lütfen) sonra bi de esas hediyen olsun... Senede bi kere doğum günüm, "Hediye istemem, bi öpücük yeter" demiyorum, "Hediyenin azı çoğu olmaz da" demiyorum ve  demiycem de :) Dersem eğer günün birinde,  sen anla ki içimdem "Bekliyorum mutlaka hediyemi" demiş olacağım :)))

YAZI BONUSU (hepinize ama en çok da sana kocacık ;)
http://www.youtube.com/watch?v=bE-m2c9aoV0








6 yorum:

  1. esenciğim ;GÖNÜL KUŞLARINI;çok beğendim....Bu sabrına ve gayretine aynı zamanda hevesine hayranım....insanların gönlüne göre hediye vermek senin yüreğinin güzelliğinden geliyor.. gönül kuşlarıda cidden cuk oturmuş benim güzel arkadaşıma....yalnız dikkatini çekerim kuşlarda aynen SERRA ve BERRA...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Songülcüm, hayranlık duyulacak bir yanım varsa eğer o da sadece kendi kendime uydurduğum motivasyon oyunlarım, hayat zor ama böyle böyle yaparak, yani değişik şeylere vererek kendimi, en çok da zevkle yaptığım işlere, hobilere vererek, kendimle birlikte etrafımı da azcık mutlu etmeye çalışıyorum, küçük, küçücük şeyler bunlar aslında ama bak şimdi, ben bunları yaparken zevk alıyorum, kendi kendime diyorum ki "x kişiye ne çok uydu bu hediye, alınca ne de çok sevinecek" e ben de verdiğim hediyeyle mutlu olacağım. Gittiği evdeki çocuklar da sevecek, sonra ben bütün bunların hikayesini bloğumda anlatacağım ki, beni tanıyan sen ve diğer arkadaşlarım, hiç tanımayan takipçilerim (ki tam 74 oldular bugün :) ) okurken eğlenecek, gülecekler ve belki de diyecekler ki yanlarında o an kim varsa ona "biliyo musun Esence diye bi blog var, azcık çatlak ama güzel şeyler yazıyo bazen, bi baksana şu yazısına!" mutluluk yayılacak ve böyle böyle bulaşacak...
      Ne çok yazmışım yahu, çok saçmalamadım inşallah, saat itibariyle oldukça müsaitim çünkü buna :)
      Serra ve Berra konusunda çok haklısın valla, aynen onları işlemişim bilmeden :)

      Öperim şekerim...

      Sil
  2. Kuşlar çok şirin elinize sağlık:).

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler handan hanım :) gönül kuşlarımız hiç solmasın inşallah :) Bıkmadım kuş işlemekten ben, hala kuş desenlerinde aklım, yine yapıcam, yine paylaşıcam, siz de yine bakın e mi?
    Sevgiler çoook

    YanıtlaSil
  4. Kuslarin cok hos, eminim begenmislerdir.
    Demek dogum günü icin hediye siparisi verdin esine:)
    Iyi fikir, benimki de yakinlasti. Azicik özensinler ama degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendiler Semicim ;)
      Doğum günüm için onca yazdım buraya (yorumları okumuyodur inşallah kocam :) okumuyodur di mi) onca anlattım nasıl bir hediye istediğimi ne dese beğenirsin "Evlilik yıldönümü için daha yeni aldım ya sana hediye" Yuhhh dedim ben de, o başka bu başka, napiyim ikisinin arasında 15 gün varsa, benim suçum mu :)) Bakalım, ben de merakla bekliyorum, sonucu söylerim kulağına :)
      Sen de yap aynısını, yaz bloğa, okusun eşin, düşünsün taşınsın ;) Sen de beni haberdar et sonuçtan :)
      sevgiler çook...

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.