19 Temmuz 2012 Perşembe

KUŞ YUVALARI, KELEBEKLER, KAPI ÜSTÜ SÜSÜ :)


Tatilde şu allttaki kuş yuvalarını yaptım, sonra bir de evvel zaman içinden gelen bir etaminimi çerçevelettim. Bunlardan gayrı bir de üç ayrı kitap ayracı yaptım etaminden ama onları ayrı bir yazıda anlatayım ki zengin dursun bloğum, açığı kapatalım azcık di mi? Siz bunlara bi bakın önce, nasıl olmuş. Beğenirseniz bana, beğenmezseniz elaleme söyleyin :)))
Buyrun bakalım...

Sarı paspartu güzel oldu ;) Sarının tonu ve beyaz sıcacık ve çok da uyumlu
 
Ayrıntısı da burda, üstündeki kelebekleri ben kondurdum, aslında sadece kuş yuvaları vardı örnekte, kalabalık mı oldu biraz, sade daha mı iyiydi, hala tereddütteyim (evet, çerçevelense bile ;) )
Mutfağın hemen girişinde, dış kapımızın karşısında buldu yerini, eve girer girmez gözüksün diye ;) En ama en uygun yerine konduruverdim evimizin  :)))



Bu etamini çooook önceleri yapmıştım, ben bile unutmuştum yaptığımı, yaparken niyetim çerçeveletmek değildi tabii... Seneler sonra çıkıverince karşıma (kaybolmuyo di mi hiç insanın emeği, bi zaman sonra bi bakmışsın sürprizzzz!!! Yok zannettiğin, kayboldu, gitti, tüh tüh dediğin, emek verdiğin şey, maddi ya da manevi her neyse, tam karşında!)
Anneme vermiştim bunu geçenlerde bize geldiğinde, masanın üstüne ranır -komik bi kelime oldu ama- (peki türkçesi yok ama runner diyelim bir de) yapsın istemiştim, yapmamış, bıkmış dikişten, haklı kadın, bişey demedim o yüzden... Ben de aldım annemden, yaptırıverdim ona da bir çerçeve....

Bunun ayrıntısı da böyle, güzel di mi ;)

Yerini bulmadan hemen önce :)))

Salon kapısının üstüne yerleşiverdi kocam marifetiyle :)))) Aslına rücu etti, yine kapı örtüsü oldu ;)

14 yorum:

  1. Evett ben canlı canlı gördüm çok güzel olmuşlar gerçekten. Ellerine sağlık arkadaşım.
    Bu arada ozlemisiz yazılarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook mersiii şekercim, sağol ;)
      Ben de yazmayı özlemişim valla, hiç durmadan yazasım var ama Ali Deniz ve Nehir'le ancak bu kadar ;) Devamı yakında....
      Öptüm çoookkkk

      Sil
  2. Sarı fonla birlikte gerçekten hoş olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, hoş oldu bence de ama kırılıverdi bu sabah, Ali Deniz babasının kucağındayken çekiverdi aşağıya, yere düştü, çerçevecide şimdi, camı takılacak :) Sağlık olsun, giden cam olsun dedim ben de...
      Sevgiler

      Sil
  3. Çok güzeller ellerinize emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller di mi sahi, ben yaptım diye mi öyle geliyo bilmiyorum ama renkli renkli çok hoşuma gidiyo yaptığım etaminler, küçük ya da büyük hepsi güzel oluyor sanki :)))
      Teşekkürler çook...

      Sil
  4. Kuş evleri çok güzel, bayıldım :) Goncadan olguna, gülün halleri panonuzun aynısını ben de havluya işlemiştim. Pano olarakta çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalci ;) çok teşekkürler, nasıl işledin o kadar zor bir örneği, havluya nasıl kıydın ;) bravo valla, bence ne yap et sen de pano haline getir onu, çünkü çoook kıymetli ve emek isteyen bi örnek ;)
      sevgiler çok

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, hiç kalabalık değil üstelik. Bırak uçsun kelebekler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bırakıverdim ben de ;) Örnek kitabımda öyle güzel kelebekler var ki, lüzumlu lüzumsuz her yere konduruyorum, kondurmaya da devam :)
      Teşekkürler Semicim, zoook teşekkürler

      Sil
  6. sevgili esen
    kus yuvalarini bende yapmistim
    cok zefkle islemistim
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şekerler di mi, öyleyse aynı örnek kitabından sende de mi var? Bayılıyorum o kitaba, kutsal kitap muamelesi yapıyorum hatta, gözüme kestirdiğim pek çok örnek var ordan...
      Sevgiler

      Sil
  7. esencim
    bak temmuzun 23 de gelmisim yorumlarina
    ama kiyamadfim acinca yine yaziyim dedim
    caok guzellerrrrrrrrr
    byiliyorum bunlara
    hayatima renk katiyor:)
    esencim sevgilker sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmuşum, pardon Cihan abla :) E olsun bir kez daha teşekkür edeyim sana, "çok beğendim perdeni" diye bir kez de burdan söyleyeyim, hatta bir de "darısı başıma" diyeyim :)
      Sevgiler

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.