20 Mayıs 2012 Pazar

HELLO KİTY'Lİ ETAMİN PANO...

Evvet, sevgili blog okurum, yeni yazımızın konusu Hello Kity'li etamin pano nasıl yapılır...
Google Görseller'den konu ile ilgili ön araştırma yapılır, kıt kaynaklar arasından bu örneğe ulaşılır....



"İsraf haramdır"dan yola çıkılarak ve evdeki iplik ordusuna yeni neferler katmamak amacıyla, mümkün olduğunca eldeki onlarca iplikten renkler seçilir, aynı zamanda çerçeve de olacak olan kasnak alınır, başlanır işlemeye... Amma velakin, "Huylu huyundan vazgeçmez" atasözünün bendeki tezahürü bir kez daha gerçekleşir, örnek ortalanmadan, "Kim uğraşacak şimdi saymaya, gözkararı burası iyidir" denir... Sonra gövde bittiğinde bir de bakarım ki örnek altta kalmış, üst boşluk çok olmuş :( o zaman uydurukçu ruhum devreye girer yine, "Ne yapsam, ne etsem??? Buldum! Bir bulut kondursam Hello Kity'nin üstüne" diyerek, bu bulut etsy'den  bulunur (Tam da şimdi, bütün bu desenlerin sahiplerinden "helallik" istiyorum, ben de benim bütün desenlerimden faydalananlara, yapanlara "helal-i hoş olsun dedim"gitti :) )

  
 Ancak bu bulut bizim kediciğe büyük gelmesin mi? Yine uydurulur, ordan burdan küçültülür ve nihayetinde bulut becerilir, yetmez tabii benim aç gözlü ruhuma, "Bulutun içine bir de kalp kondurayım" denir, bilgisayarın karşısında, örneğe ekrandan baka baka yapılır (Bilgisayarın bulunduğu yatak odasının lambasının ışığının az olduğu kocaya hatırlatılır, "İki satırlık kalp için gözümden olacağım nerdeyse" diye de söylenilir!"  Buna mukabil koca "Yeter yatak odasına bu kadar ışık, etamin işleme sen de orda" der, ses çıkarılmaz, haklıdır nitekim ;)
"Kalp oldu ama etrafını mavi yapmayayım" denir, boş bırakılır... Yetmedi "Bu buluttan pembe yağmurlar da yağsa" denir... Ortaya ne mi çıkar?








İşte bu minik şirin şey çıkar... Uydurukçu ruhumu seviyorum... Hediye vermeyi seviyorum, verdiğim hediyenin düşünülmüş, taşınılmış, uğraşılmış, benim zevkimi yansıtan bir hediye olmasını daha da çok seviyorum, Ela'nın evinde (muhtemelen Aleyna kuzunun odasında) görenlerin "Aaaa ne güzel bişey bu hangi sanatçı ruhlu (burcumun özelliği napiyim! ;) ), yetenekli insan yaptı bunu" deme ihtimalini düşünmeyi bile seviyorum...

Güle güle kullan Elacım, şans getirsin sana çok sevdiğin Kity'cik...


14 yorum:

  1. Valla söyleyecek söz bulamıyorum ESENCE...Yine döktürmüşsün muhteşem... Ela'cığım güle güle kullan sende..AYLİN....

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım benim, sizin bu gazlarınız var ya bana milyon tane pano yaptırabilir :)
    İzleyin beni.....

    YanıtlaSil
  3. Etamini çok severim, bayıldım, öyle güzel olmuşki, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Aslı, ben de çok seviyorum etamini ve siz beğendikçe benim de şevkim artıyo, durmak yok, etamine devam :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel,diğer yaptıklarınıza da baktım..tam el emeği göz nuru..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler leda, çok sevindim yaptıklarımı beğenmene, sağol ama bil ki ben de senin çizdiklerine bayılıyorum ;) gerçek şu ki yetenek diye senin yaptıklarına denir, harika hepsi, benimkileri ise isteyen herkes başarabilir ;) ellerimize sağlık diyelim :)

      Sil
  6. Modelleri yorumlayarak yeni bir model çıkarmış olmanız çok güzel, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler Goblenci... Böyle yapınca, yani olan modele bişeyler ekleyince imzamı atmış gibi hissediyorum... Hoşgeldiniz bloğuma ;)
      Sevgiler...

      Sil
  7. Hello kitty hayranı olarak bayıldım bayıldım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Teşekkürler ve hoş geldiniz :)
      İki tane yapmıştım bu hello kitty'lerden, ikincisi de şurda bakmak isterseniz
      http://esen-can.blogspot.com/2012/10/2-hello-kitty-pano.html

      Sil
  8. Çok şeker olmuş. Bende etamine bayılıyorum. ve yapmayı da çok seviyorum. Üretmek her zaman çok güzel hele karşılığında aldığın beğenileri duyunca daha bir güzel oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Etamini ben de çok seviyorum, bu sıralar biraz az yapabilsem de aklımda bir sürü desen ;) Senin yaptıklarına da bakayım :)
      Sevgiler

      Sil
  9. Senin şu etaminlere baka baka bir gün deneyeceğim o gün mutlaka gelecek diyorum:)Yine şirin ötesi birşey olmuş,eline sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kolay biliyor musun böyle minik desenler, ne için bekliyorsun ki gününün gelmesini, hemen başlasana ;)

      Sil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.