14 Mart 2012 Çarşamba

KARA KEDİLER...

Etamine başladım yine, ama çocuklarla vakit ayırmak biraz zor olduğundan,  en kolayını ve çabuk bitebilecek gibi olanını seçtim... Gönül ister ki çok daha zor olanlarını yapıp sergileyebileyim ama şimdilik elimden gelen budur :)
Nuraycatasarımlar'dan aldığım örnekler bunlar, çok da sevdim hepsini, saklıyorum evde, zaman zaman yapmayı deniycem diğerlerini de... Nuraycatasarımlar'a blog konusunda takıldıkça bana ettiği yardımlardan başka, ayrıca bir teşekkür de bu güzel örnekler için...
Bu kara kedileri yapıyorum şimdi, biri bitti bile, yalnız bizimkiler kara değil biraz daha renkli kediler :) Bittiğinde sizlere de gösteririm... 

2 yorum:

  1. Kolay gelsin,merakla bekliyoruz sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. :) Teşekkürler... En kısa zamanda inşallah, bitirip, çerçeveleteyim, fotoğrafını paylaşırım... Sevgiler çok...

    YanıtlaSil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.