23 Aralık 2011 Cuma

Nehir'den inciler....


Sabaha karşı ezanı duyan Nehir, "Anneee, sabah namazı çalıyoooo :)


*** Geçen Cuma, Nehir’in ateşi var, bir yerde de yeni okumuşum hazır; soğan, sarımsak, kerevizde antibiyotik etki varmış, evde de içinde bunların da olduğu Ali Deniz’in sebze çorbası var, kaçırır mıyım;
Nehir: Anne bu çorba ne zaman bitecek, ne zaman makarnaya geçicem, makarnaya canım coştu J (Benim de canım nelere coşuyo bi bilsen kuzum J)

Dün akşam:
*** Nehir: Anne biliyo musun bugün ben ona hiçbişey yapmadan Alper (gözlüklü olmayan!) benim başına vurdu pat pat pat diye, hem de vururken de “Kafanı ye” dedi. Ben de revire gittim, giderken sucu abiyi gördüm, ona söyledim, o da Alper’e “Yapma” dedi ama Alper hiç umursadı. (İyi ki umursamış :)  Sonra hemşireye gittim, başıma buz koydurdum. ( İyi ki koydurmuşsun kızım, maazallah napardık yoksa J)

*** Bu geçen yaz bir kandil akşamından;
Ben: Nehir bu akşam kandil kızım, dua et yatarken olur mu, kabul olur bu akşamki duaların
Nehir: Tamam anne
Ertesi gün
Ben: “Naptın kuzum, ettin mi dün akşam dua, ne istedin”
Nehir: Dedim ki “Allahım annem bana straplez elbise alsın. (Demek ki neymiş, çocuklara duanın nasıl bir şey olduğunu, kandilde edilecek duanın bu türde bi dua olmayacağını da anlatmak gerekirmiş…)

* Hiç unutmak istemiyorum bunları, en iyisi çocukların söylediklerini yazmak lazım, kaydetmek, ilerde onlara okutmak...

4 yorum:

  1. zehra "gözlüklü Alper in annesi "26 Aralık 2011 09:51

    kandılde straplez elbise duasına bayıldım ...)) bırde o kafaya pat pat vuran Alperın yanında önce gozluklu olmayanı gormeyınce Alperrr diye bi seslenişim vardı kiii ....))) Allah bağıslasın iki evladınızda çok çok güzeller ,bahtları kendilerindende güzel olsun inşallah ..

    YanıtlaSil
  2. Ben sınıfta sadece "gözlüklü alper" var sanıyodum, diğerini bilmediğim için de nehir anlatırken, gözlüklü alper mi dedikçe "Hayır anne anlamıyo musun Alper Aydoğan değil öbürü" dedi durdu :)
    Dilekleriniz için çok teşekkürler, çocuklarımız hep çok güzeller, Allah hepsine güzel yazılar yazsın inşallah...

    YanıtlaSil
  3. zehra aydoğan26 Aralık 2011 13:16

    Alper Aydoğan değildir o annnesi .....)) Birbirlerinide soyadlarıyla ezberlemişler hep. , paylaşımlarınızda çok keyifli tebrikler ,..Aminn inşallah ...

    YanıtlaSil
  4. Çoook teşekkürler güzel yorumlarınız için, takip edin beni öyleyse ;)

    YanıtlaSil

Yazın bi, lütfen yazın yaaa, merak ediyorum ne düşünüyosunuz ;)
Yorumunuz çıksın istiyorsanız eğer:
Blog sahibi değilseniz adı/url seçeneğini seçip ad kısmına adınızı yazın url kısmını boş bırakın, yorumunuzu postalayın, aksi takdirde, çok istememe rağmen gelemiyor yorumlarınız :)

Bunlar da var...

İlginizi çekebilecek bağlantılar.